gsm: 041 301 600,   email: narocila@soncek.si


Iskanje izdelka:

Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika, ki se nahaja na sredini zgoraj. V okvirček vpišete iskani izdelek in v osrednjemu delu zaslona se Vam bodo izpisali iskani artikli s sliko in ceno.




Izdelek lahko iščete tudi po skupinah izdelkov v levem stolpcu. Preprosto izberete želeno kategorijo, znotraj katere se Vam prikažejo še podkategorije, med katerimi lahko izbirate.

Predstavitev izdelkov ali storitev:
Vsak izdelek ali storitev je v elektronski trgovini predstavljena z osnovnimi podatki ter še z dodatnimi : naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni podatki (barva, velikost, sestava, navodila za vzdrževanje ...), cena ter možnost ocene izdelka. Če želeni izdelek ali storitev želite položiti v košarico, preprosto kliknete na simbol  .

Nakupovalna košarica:
Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v Vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb "preračunaj količine" se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gum "odstrani (rdeči X)".



Postopek nakupa: 
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti, potem kliknite na gumb "izdelaj naročilo". Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke.


Po vpisu Vaših podatkov in podatkov o naslovu dostave, le te potrdite z gumbom "naslednji korak". Sistem vas preusmeri v obrazec, kjer izberete način plačila in dostave.

Dostava: 
Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba za informacije je Jani Kolman , telefon 040 99 77 00. Informacije pa so možne tudi po e -mailu: narocila@soncek.si.
Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije in državah Evropske unije. Za države Evropske unije Vam nudimo informacije o ceni dostave na e-naslovu delivery@soncek.si. Vse pogodbe za slovenske državljane se sklepajo v slovenskem jeziku, za ostale prebivalce evropske unije pa v angleškem. Izdelke, ki so pošli, Vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z Vami. Poklicali Vas bomo po telefonu oz. sporočili na Vaš e-naslov.

Stroški dostave:
Blago pošiljamo preko podjetja GLS - General Logistics Systems Slovenija, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Ker vemo, da je Vaša varnost pri plačevanju na prvem mestu, smo vam v e-trgovini ponudili 100 % varno plačevanje ob prejemu blaga z gotovino ali Mastercard, Visa ali Maestro bančno kartico. (pri plačilu s kartico je znesek kupnine višji za znesek kartične provizije 1,4%)  

Ko bo dostavljalec pripeljal blago do Vas, mu boste blago plačali z gotovino ali Maestro bančno kartico. Vaš strošek bo natančno tak, kot bo izpisan na Vašem naročilu, ki Vam ga bomo potrjenega poslali na Vaš e-mail. Poštnina znaša 3,20 EUR, ne glede na velikost ali težo izdelka. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe na dnu naročila. 

S pritiskom na gumb "predogled predračuna" si še enkrat pogledate naročilo ...



... in če je vse v redu, naročilo potrdite s klikom na gumb "zaključi nakup".
Če ste v podatkih vpisali Vaš pravilen e-mail naslov, boste po opravljenem postopku nakupa prejeli elektronsko potrdilo o prejemu naročila.

Cene in DDV: 
Cene v spletni trgovini so označene v evrih. Spletna cene veljajo za vse člane "Sonček si". Član kluba "Sonček si" postanete z registracijo v naši spletni trgovini. Običajna cena je cena za neregistrirane uporabnike. Cene imajo že vključen 22% ali 9,5% DDV!
Cene so zagotovljene za čas naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Tajnost Podatkov:
Sonček, d. o. o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere Vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Katalog zbirke osebnih podatkov je prijavljen državnemu nadzornemu organu in objavljen v registru zbirk osebnih podatkov tukaj.

Odstop od naročila:
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

Vrnitev izdelka:
V naši trgovini skrbimo za kakovost blaga. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza Vašim željam ali potrebam, ga bomo z veseljem nadomestili z drugim ali Vam vrnili denar. Nepoškodovanega in v nespremenjeni količini, lahko brez pomislekov vrnete v zakonskem roku.

- Pošljite ga na naše stroške preko podjetja GLS - General Logistics Systems Slovenija, s katerim imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:

Spletna trgovina Sonček, Zgoša 8b , 4257 Begunje na Gorenjskem. Telefonska številka za naročilo prevzema paketa je: 01 500 11 50.

Ne glede na težo ali velikost paketa stroške vračila krije spletna trgovina Sonček.

Seveda lahko izdelek tudi zamenjate. Pošljete nam ga nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Garancija:
Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo, za katero jamči podjetje Soncek.si d.o.o., Zgoša 8b, 4275 Begunje na Gorenjskem. Garancijska doba je navedena za vsak artikel posebej in je priložena izdelku.

Stvarna napaka:
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-       odpravi napako na blagu ali
-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-       vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Reklamacija:

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte Vašemu dostavljalcu in nas obvestite na mail narocila@soncek.si.

Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako:

 - Pošljite ga na naše stroške preko podjetja GLS - General Logistics Systems Slovenija, s katerim imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:

Spletna trgovina Sonček, Zgoša 8b, 4275 Begunje na Gorenjskem. Telefonska številka za naročilo prevzema paketa je: 01 500 11 50.

Izdelek Vam bomo zamenjali ali vrnili Vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Izdaja računov:
Razčlenjen račun boste prejeli poleg paketa. Račun se nahaja v ovitku nalepljenem na paket. V kolikor računa ne prejmete, vam ga lahko pošljemo na vaš elektronski naslov.
Pri osebnem prevzemu boste prejeli račun skupaj z izdelki.

 

Pritožbe in spori:
Spletna trgovina Sonček spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina Sonček se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 082 88 01 86 ali po elektronski pošti na narocila@soncek.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova narocila@soncek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Veljavnost naročila:
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

Stroški uporabe komunikacijskega sredstava:
Strošek klica na telefonsko številko 082 88 01 86 se vam obračuna po osnovni tarifi vašega operaterja.  

Vastvo potrošnikov:

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. 

Naslov spletne trgovine:
OneDrone d.o.o., Cesta Andreja Bitenca 36, 1210 Ljubljana - Šentvid
e-mail: narocila@soncek.si 
fax: 082 88 01 44

Vodja spletne prodajalne:
Karmen Hočevar, e-mail: narocila@soncek.si


p.s. Kaj menijo o nas naše stranke si lahko preberete tukaj.

×